NS Koleji'nde

Robotik Kodlama


NS Koleji'nde

Robotik Kodlama


Slide Benimle Küçük Bir Oyun Oynamaya Hazır Mısın? Hadi Başlayalım Slide 25 32 19 Yukarıdaki sembollere onları karşılayan sayılar verilmiştir. Buna göre aşağıdaki sembollerin sayısal değerlerinin toplamı kaçtır? Slide Tebrikler!
Yeni Soruya
Hazır Mısın?
Sıradaki Soru
Slide Sanırım Bir Hata Yaptın
Tekrar Dene
Soruya Tekrar Bak
Slide Yukarıda Her bir Yöne Karşılık Gelen bir sayı verilmiştir. Yukarıdaki okların sayısal olarak toplamı kaçtır? 17 22 32
Slide Çok iyi gidiyorsun!
Bir Soru Daha Yapalım Sıradaki Soru
Slide Soruya Dön Sanırım Bir Hata Yaptın
Tekrar Dene
Slide Yukarıda Her bir Yöne Karşılık Gelen bir sayı verilmiştir. Yukarıdaki okların vektörel olarak toplamı kaçtır? 0 Slide Harikasın!
Son Bir Soruya
Ne Dersin?
Sıradaki Soru
Slide Soruya Dön Sanırım Bir Hata Yaptın
Tekrar Dene
Slide Beni okuluma ulaştıracak yolu gösterebilir misin? 1) 2) 3) Slide Soruya Dön Sanırım Bir Hata Yaptın
Tekrar Dene
Slide Az Önce



Dersine Giriş
Yaptığını
Biliyor Musun?
Robotik
Kodlama

Robotik Kodlama Eğitimi NS Koleji ’nde okul öncesi dönemden 8.sınfa kadar ders olarak verilmektedir.
Robotik bilimi sayesinde öğrencilerimiz bilgisayar programlama yeteneklerini geliştirir ve özellikle gelişmiş programlar, çocukların kendi robotlarını programlamalarına imkân tanır.
Robotik Kodlama derslerinde kodlama yapabilmek için Scratch, Arduino, Tinkercad gibi yazılım araçları ve uygulamaları öğretiyoruz. Robotik Kodlama sürecinde öğrencilerimiz, bir robotun ya da bilgisayar programının tamamlamasını istedikleri görevlere karar veriyor, bunun için gerekli olan kodu tasarlıyor ve sonucu görmek için robotun hareketlerini gözlemliyorlar.

Böylece öğrencilerimiz; deneme-yanılma yolu ile düşünme biçimlerinin sonuçlarını görüyorlar. Sonuçta bu süreçte hedeflenen görev robot tarafından sağlıklı bir şekilde gerçekleştirilene kadar devam ediyor ve böylece sabırlı olmanın da sonuçlarını görmüş oluyorlar. Yaptıkları kod çalışması uygun olmadığında yenisini yapıyorlar. Bu durumda azimli, çözüm odaklı bir bakış açısına sahip olmanın yanı sıra kontrol duygusu ve işbirlikçi bir kişilik yapısı da kazanmış oluyorlar.
Robotik kodlama öğrenmek öğrencilerimizin bilim ve matematik alanında da daha kolay öğrenmelerini ve daha kolay gelişmelerini sağlıyor. Ayrıca çocuklar robotu bir araya getirirken üç boyutlu geometrik biçimleri de uygulamalı olarak kullanmış oluyor. Böylece üç boyutlu düşünme alışkanlığı kazanan çocuklar, uzay algılarını da doğru bir şekilde geliştiriyor. Bir yandan da çocukların ince motor becerilerinin gelişimi hızlanıyor.

Robotik Kodlama Eğitimi NS Koleji ’nde okul öncesi dönemden 8.sınfa kadar ders olarak verilmektedir.
Robotik bilimi sayesinde öğrencilerimiz bilgisayar programlama yeteneklerini geliştirir ve özellikle gelişmiş programlar, çocukların kendi robotlarını programlamalarına imkân tanır.
Robotik Kodlama derslerinde kodlama yapabilmek için Scratch, Arduino, Tinkercad gibi yazılım araçları ve uygulamaları öğretiyoruz. Robotik Kodlama sürecinde öğrencilerimiz, bir robotun ya da bilgisayar programının tamamlamasını istedikleri görevlere karar veriyor, bunun için gerekli olan kodu tasarlıyor ve sonucu görmek için robotun hareketlerini gözlemliyorlar.

Böylece öğrencilerimiz; deneme-yanılma yolu ile düşünme biçimlerinin sonuçlarını görüyorlar. Sonuçta bu süreçte hedeflenen görev robot tarafından sağlıklı bir şekilde gerçekleştirilene kadar devam ediyor ve böylece sabırlı olmanın da sonuçlarını görmüş oluyorlar. Yaptıkları kod çalışması uygun olmadığında yenisini yapıyorlar. Bu durumda azimli, çözüm odaklı bir bakış açısına sahip olmanın yanı sıra kontrol duygusu ve işbirlikçi bir kişilik yapısı da kazanmış oluyorlar.
Robotik kodlama öğrenmek öğrencilerimizin bilim ve matematik alanında da daha kolay öğrenmelerini ve daha kolay gelişmelerini sağlıyor. Ayrıca çocuklar robotu bir araya getirirken üç boyutlu geometrik biçimleri de uygulamalı olarak kullanmış oluyor. Böylece üç boyutlu düşünme alışkanlığı kazanan çocuklar, uzay algılarını da doğru bir şekilde geliştiriyor. Bir yandan da çocukların ince motor becerilerinin gelişimi hızlanıyor.